Kartal Belediyesi veteriner ilaçları, beşeri ilaç, yakalama ekipmanları ve klinik malzeme alımı yapacak

VETERİNER SARF MALZEMELERİ, VETERİNER İLAÇLARI, BEŞERİ İLAÇ, YAKALAMA EKİPMANLARI KLİNİK MALZEME VE KAFES ALIMI

KARTAL BELEDİYESİ VETERİNER İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ
VETERİNER SARF MALZEMELERİ, VETERİNER İLAÇLARI, BEŞERİ İLAÇ, YAKALAMA EKİPMANLARI KLİNİK MALZEME VE KAFES ALIMI mal alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecek olup, teklifler sadece elektronik ortamda EKAP üzerinden alınacaktır. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İKN : 2023/1051690
1-İdarenin
a) Adı : KARTAL BELEDİYESİ VETERİNER İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ
b) Adresi : YUKARI MAHALLE BELEDİYE CADDESİ NO:6 KARTAL/İSTANBUL
c) Telefon ve faks numarası : 2162805718 - 2162805503
ç) İhale dokümanının görülebileceği ve e-imza kullanılarak indirilebileceği internet sayfası : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İhale konusu mal alımın
a) Adı : VETERİNER SARF MALZEMELERİ, VETERİNER İLAÇLARI, BEŞERİ İLAÇ, YAKALAMA EKİPMANLARI KLİNİK MALZEME VE KAFES ALIMI
b) Niteliği, türü ve miktarı :
5 kısımlı 179 kalem VETERİNER SARF MALZEMELERİ (45 KALEM), VETERİNER İLAÇLARI (27 KALEM), BEŞERİ İLAÇ (83 KALEM), YAKALAMA EKİPMANLARI KLİNİK MALZEME (18 KALEM) VE KAFES ALIMI (6 KALEM)
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
c) Yapılacağı/teslim edileceği yer : KARTAL BELEDİYE BAŞKANLIĞI/VETERİNER İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜNÜN GÖSTERECEĞİ YERLER
ç) Süresi/teslim tarihi : Sözleşmenin imzalanmasına müteakip 1 takvim günü içerisinde işe başlanacak olup söz konusu malların teslimi 30 takvim günü içerisinde yapılacaktır.
d) İşe başlama tarihi : Sözleşmenin imzalanmasına müteakip 1 takvim günü içerisinde işe başlan
3-İhalenin
a) İhale (son teklif verme) tarih ve saati : 03.11.2023 - 11:00
b) İhale komisyonunun toplantı yeri (e-tekliflerin açılacağı adres) : Kartal Belediye Başkanlığı Destek Hizmetleri ve İşletme İştirakler Müdürlüğü/Satınalma Birimi - İhale Toplantı Salonu
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeler ve yeterlik kriterleri ile fiyat dışı unsurlara ilişkin bilgileri e-teklifleri kapsamında beyan etmeleri gerekmektedir.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren bilgiler;
4.1.2.1. Tüzel kişilerde; isteklilerin yönetimindeki görevliler ile ilgisine göre, ortaklar ve ortaklık oranlarına (halka arz edilen hisseler hariç)/üyelerine/kurucularına ilişkin bilgiler idarece EKAP’tan alınır.
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat bilgileri.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğraflarına ilişkin bilgiler ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları:
NUMUNE LİSTESİ
SARF MALZEMELERİ LİSTESİNDEKİ SIRA NUMARASI VE MALZEMENİN ADI
1 Ameliyat malzemesi
2 Ameliyat malzemesi
10 Ameliyat malzemesi
18 Kağıt Havlu
34 Traş bıçağı
35 Flaster
36 Flaster
38 Dezenfektan
YAKALAMA EKİPMANLARI VE KLİNİK MALZEMELERİ LİSTESİNDEKİ SIRA NUMARASI VE MALZEMENİN ADI
1 Kedi yakalama kıskacı
2 Yakalama sopası
3 Kedi yakalama filesi
4 Kedi tutma eldiveni
5 Üflemeli enjektör
Yukarıda belirtilen numuneler, ihale gününde idarenin EKAP üzerinden bildireceği tarihe kadar idareye teslim edilecek olup ihale komisyonu tarafından değerlendirme yapılacaktır.
Firmalar teslim edecekleri numunelerin teknik şartnamedeki sıra numaralarını numunelerin üzerinde belirteceklerdir.
İhaleye katılmak isteyen istekliler Cumhuriyet Mahallesi, Kent Sokak, No: 50 Kartal / İSTANBUL adresinde bulunan Veteriner İşleri Müdürlüğündeki muadil numuneleri inceleyebilirler. (irtibat: Fatma KÖSE 0216 280 63 97)
5. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecek olup yerli malı teklif eden yerli istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.
7. İhale dokümanı EKAP üzerinden bedelsiz olarak görülebilir. Ancak, ihaleye teklif verecek olanların, e-imza kullanarak EKAP üzerinden ihale dokümanını indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, EKAP üzerinden elektronik ortamda hazırlandıktan sonra, e-imza ile imzalanarak, teklife ilişkin e-anahtar ile birlikte ihale tarih ve saatine kadar EKAP üzerinden gönderilecektir.
9. İstekliler tekliflerini, her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde verilecektir. İhale sonucunda, üzerine ihale yapılan istekli ile birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
10. Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
11. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
12. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.
13. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (Altmış) takvim günüdür.
14.Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
15. Diğer hususlar:
Teklif fiyatı ihale komisyonu tarafından aşırı düşük olarak tespit edilen isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

#ilangovtr BASIN NO: ILN01904726