Skechers çıtayı yükseltecek

Skechers çıtayı yükseltecek
Türkiye pazarında 7 yıldır Olka Spor çatısı altında faaliyet gösteren Skechers'in 2018 hedefleri Ortaköy Feriye Palace’ta, Olka Spor Yönetim Kurulu Başkanı Yasin Kavşak tarafından basına tanıtıldı. Kavşak Skechers’ın şu anda 31 olan mağaza sayısının 40’a ulaşacağını ve markanın 2018 sonuna kadar yüzde 40 daha büyüyeceğini söyledi

Türkiye’de spor ayakkabı pazarının 3 numaralı markası ve 7’den 70’e herkese hitap eden Skechers’ın büyümesiyle ilgili konuşan Yasin Kavşak, “Markamızın değişen tüketici alışkanlıklarına uyum sağlamasıyla doğrudan alakalı bir durum bu. Biz Skechers ile trend yaratmak yerine yepyeni bir hayat tarzı yaratıyoruz. 2011 yılından beri en büyük hedefimiz rahatlık ve konforu tüm Türkiye’nin ayağına getirmekti; bunu mağazalarımızın yanında 1000’e yakın satış noktası ve online satış kanalımızla gerçekleştiriyoruz" dedi.

Üç binden fazla model
Ar-Ge ve teknolojik çalışmaları sürdüreceklerini belirten Kavşak, "Spor ayakkabı pazarında iddiamızı sürdürmek ve tüketicinin ihtiyaçlarına cevap verebilmek için her anlamda yatırımlarımıza devam edeceğiz. 25’e yakın alt markasıyla ve her sezon yenilenen 700’e yakın koleksiyonuyla tüketicisinin zevklerine her yönden hitap eden Skechers’ın kullanıcı profilinin yüzde 55’ini kadınlar oluşturuyor. Dünyada 160’tan fazla ülkede 2 bin 600’ün üzerinde mağazasıyla hizmet veren Skechers, her sezonda 3 binden fazla modeli tüketiciyle buluşturuyor” diye konuştu.

skechers 2018

Büyüme hedefi sürdürülecek
Skechers'in büyüme hedefini kararlı bir şekilde sürdüreceini ve bu doğrultuda ilerleyeceğini de vurgulayan Kavşak, şu ifadeleri kullandı; “Skechers, yıllık 160 milyon çiftten fazla ayakkabı satışıyla 2017 yılında dünyada 4,16 milyar dolar ciroya ulaşan marka doğru ürünleri, doğru zamanda ve doğru pazarda tüketicisiyle buluşturuyor. Yıllık kişi başına tüketilen ayakkabı adedinin 8 olduğu Avrupa’da yıllık ayakkabı harcamaları 2017 yılında 105 milyon dolara ulaştı. Yıllık kişi başına tüketilen ayakkabı adedinin 2 olduğu Türkiye’de ise bu rakam 3.4 milyon dolar olarak gerçekleşti. Ayakkabı harcamaları içindeki payını her yıl bir önceki yıla oranla düzenli olarak arttıran Skechers, 2018 yılında da bu büyümeyi devam ettirmeyi hedefliyor.”

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.