Teknosa, Mükemmel Müşteri Memnuniyeti Başarı Ödülleri’nde "Diamond" ödülü aldı

Teknosa, Mükemmel Müşteri Memnuniyeti Başarı Ödülleri’nde "Diamond" ödülü aldı
- Şikayetvar tarafından düzenlenen ödüllerde Teknosa, üst üste 3 yıldır “Teknoloji Mağaza Zinciri” kategorisinde birinci olma başarısını gösterdi

İSTANBUL (AA) - Teknosa, Türkiye'nin müşteri memnuniyetini sağlayan markalarını ödüllendiren Achievement in Customer Excellence (A.C.E) Mükemmel Müşteri Memnuniyeti Başarı Ödülleri’nde bu yıl da kendi kategorisinde "Diamond" ödülün sahibi oldu.

Şirketten yapılan açıklamaya göre, Sabancı Holding iştiraklerinden Teknosa, Şikayetvar tarafından 2015 yılından beri düzenlenen ödüllerde üst üste 3 yıldır “Teknoloji Mağaza Zinciri” kategorisinde birinci olma başarısını gösterdi.

Şirketlerin şikayet verileri, pazar payları ve Şikayetvar tarafından uygulanan yıllık 1,5 milyonun üzerinde anket baz alınarak hazırlanan Müşteri Deneyim Endeksi araştırması sonuçlarına göre belirlenen A.C.E. Awards’ta, tüketicisine mükemmel müşteri deneyimi yaşatan 60 farklı sektörden 113 marka ödüllerine kavuştu.

Türkiye’deki deprem felaketi nedeniyle ödül töreninin iptal edildiği A.C.E. Awards'ta sade bir şekilde ödüller takdim edildi. Ödülü, Teknosa adına Müşteri Hizmetleri ekibi teslim aldı.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.