E-devlet İle BiMER başvurusu nasıl yapılır?

E-devlet İle BiMER başvurusu nasıl yapılır?
E devlet ile birçok işlemimizi kolayca halledebiliyoruz. Bunlardan biride BİMER. Peki E-devlet İle BiMER başvurusu Nasıl Yapılır?

Hükümetimizin sunduğu E-devlet portalı sayesinde, birçok resmi işlemi online olarak gerçekleştirebiliyoruz. Başbakanlık İletişim Merkezi (BİMER) ise devlet kurumları hakkında şikayetlerimizi iletebileceğimiz bir platform olarak hizmet veriyor. Eğer bir şikayetiniz varsa, E-devlet üzerinden BİMER başvurusu yaparak kolayca çözüme kavuşturabilirsiniz. Peki, E-devlet ile BİMER başvurusu nasıl yapılır?

·         E-devlet portalına giriş yapın: adresine gidin ve E-devlet şifrenizle giriş yapın.

·         BİMER sayfasına erişin: Ana sayfada bulunan "Başvurularım" bölümüne tıklayın ve açılan sayfada "Başbakanlık İletişim Merkezi"ne tıklayın.

·         BİMER başvuru formunu doldurun: Açılan sayfada "Başvuru Yap" butonuna tıklayın ve başvuru formunu doldurun. Şikayetinizi detaylı bir şekilde açıklayın ve gerekiyorsa belgelerinizi ekleyin. Başvuru formunu tamamladıktan sonra, "Gönder" butonuna tıklayarak başvurunuzu BİMER'e iletebilirsiniz.

·         Başvurunuzu takip edin: E-devlet portalı üzerinden başvurunuzu takip edebilirsiniz. Başvurunuzun sonucu birkaç gün içinde BİMER tarafından incelenecek ve size geri dönüş yapılacaktır.

E-devlet üzerinden BİMER başvurusu yapmak oldukça kolay ve hızlı bir şekilde gerçekleştirilebilir. Eğer bir şikayetiniz varsa, bu yöntemi kullanarak hızlıca çözüme kavuşturabilirsiniz.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.