14 Mart 2019 Perşembe Reyting Sonuçları | Bir Zamanlar Çukurova, Bizim Hikaye, Avlu

Türkiye'nin ekran başına kilitlendiği günlerden birisini daha yaşadık. Perşembe akşamlarının en önemli yapımları Avlu, Bizim Hikaye, Çarpışma, Bir Zamanlar Çukurova ve Survivor yine birinci olabilmek için mücadele verdi. ABC1, AB ve TOTAL reyting sonuçları yeni günle birlikte merak edilerek öğrenilmek isteniyor. Müge Anlı ile Tatlı Sert 14 Mart Perşembe reyting sonuçlarında sürpriz yapabilir. Dün tarihi bir yayınla karşımızda olan başarılı gazeteci normal günlerde dahi birçok önemli yapımı geride bırakırken dünkü bölümle ilk 10 arasında yer alabilir.

Merakla beklenen 14 Mart Perşembe reyting sonuçları sıralamasında birbirinden iddialı yapımlar yer alıyor. Özellikle dizi dünyasının adeta kıran kırana mücadelesi büyük bir çekişmeyi de beraberinde getiriyor. Perşembe günlerinde ne çok izlenen diziler arasında Bir Zamanlar Çukurova, Avlu, Çarpışma ve Bizim Hikaye bulunuyor. Hayranlarının adeta soluksuz izlediği ve şimdiden gelecek haftanın fragmanına gözattığı yapımların kaçıncı sırada yer alacağı araştırılıyor. 14 Mart Perşembe reyting sonuçları ABC1, AB ve TOTAL reyting sonuçları için haberimizi okumanız yeterli olacaktır. Güne damga vuran yayınlar arasında Müge Anlı ile Tatlı Sert, Fatih Portakal ile FOX Ana Haber Bülteni, ATV Ana Haber Bülteni ve Show Ana Haber Bülteni de bulunuyor.
 

asım bayram cinayeti

müge anlı asım bayram

asım bayram

abdullah gazi akbıyık

abdullah gazi akbıyık

tuba sarıkülçe

müge anlı feride ercan hikmet yalçınkaya

müge anlı nezahat oral

müge anlı hasan akgün

müge anlı emine irem mutlu


palu ailesi gözaltı

müge anlı meryem tahnal para için mi öldürüldü

kemikler meryem ve melike tahnala mı ait

tuncer ustael kimdir müge anlı

havva palu tuncer ustael müge anlı

havva palu babasının evine girmek istemedi

meryem tahnal havva palu atv müge anlı tuncer ustael

meryem tahnal
 

meryem tahnal müge anlı
yemekteyiz iclal aslan kimdir
yemekteyiz seyhan bekiroğlu
yemekteyiz ilker özten
yemekteyiz sami batuhan yoldaş


1- İzleyici Ölçümü nedir ?
İzleyici Ölçümünün İngilizce karşılığı Audience Measurement olup, izlenme oranı, izlenme payı ve benzer verilerin sağlanması amacıyla yapılan ölçümlerin tümüdür.

2- İzlenme Oranı, İzlenme Payı nedir ?
İzleyici Oranı (reyting) ortalama izlenme oranıdır. Bir program diliminde veya zaman diliminde her dakikaya düşen ortalama izleyici yüzdesini gösterir. İzlenme Payı, bir kanalın belli bir zaman diliminde toplam izleyiciden almış olduğu payı gösterir.

3- Türkiye'deki televizyonlar için izlenme oranları (reyting) ölçümleri nasıl yapılmaktadır?
Türkiye’de reyting ölçümü, Avrupa’da bir çok ülkede bu türden veriler üreten AGB Nielsen tarafından 1989 yılında başlatılmıştır. Günümüzde ise reyting ölçümlerini TNS gerçekleştiriyor..

1 Ocak 2005 tarihinden itibaren izleme ölçümleri, 21 il merkezinde ve bu il merkezlerinin 20.000 nüfus üstü kent-ilçelerinde olmak üzere Türkiyede 2201 hanede yapılmaktadır. Firmadan alınan bilgilerde söz konusu hane sayısının bu bölgelerdeki 5 yaş üzeri 38.935.633 kişiyi temsil ettiği belirtilmektedir.

4- A/B ve TOTAL ne demek?
Ölçüm yapılan dört tane grup var. A/B, C1, C2, D/E. Bu grupları oluştururken hane reisinin eğitim ve mesleğine bakılıyor. Eğitim düzeyi yüksek olan insanlar A/B dediğimiz grubu oluşturuyor. C ve D/E grubu ise daha alt geliri temsil eden insanlar. Total ise bütün bu grupların toplamı demek.

REYTING (TOPLAM İZLEME ORANI) % : Belirli bir zaman diliminin dakikası başına düşen ortalama izleyici oranı. Toplam türk televizyon seyircisinin izleme oranı %.

SHARE (İZLENME PAYI) % : Bir kanalın ve programın belirli bir zaman diliminde toplam televizyon izlemeden aldığı pay.

4- Reyting ölçüm sisteminin çalışma şekli?
TNS ölçümün yapılacağı illerde bir araştırma yaparak orada yaşayanların bölgede yaşayan insanların demografik özellikleri ve sosyo-ekonomik statüleri hakkında ayrıntılı bilgi toplar. ardından söz konusu bölgenin yapısını temsil etme yeteneğine sahip ailelerden oluşan bir izleyici paneli oluşturulur. reyting ölçümü yapılması için seçilecek ailelerin bulunduğu şehirlerin 5 yaşın üzerinde olup kentli nüfusa sahip olması gözetilir. (yaklaşık 41 milyon kişilik bir nüfusa karşılık gelir).şu anda yapılan reyting ölçümleri 2201 evde, 2801 rating aleti takılarak yapılmaktadır. ( o evdeki tüm televizyonlara bu aletten takılır) peoplemeter adı verilen bu reyting aletinin özel bir kumandası vardır. bu kumandayla o anda televizyon seyretmekte olan kişi sayısı ve bunların kim olduğu da gözlemlenebilir. (evdeki her aile bireyine bir numara tahsis edilmiştir. örneğin 1 numaralı düğme babanın, 2 numaralı düğme annenin, 3 ve 4 numaralı düğme çocukların gibi. aile bireyleri, televizyon izlemeye başladıkları anda ve izlemeyi bıraktıkları anda kumanda cihazında kendilerine ait düğmeye basarlar. ayrıca 9 dakikada bir “aynı kişiler mi?” sorusu görülür. böylece aile bireyleri izlemeyi bitirme ve başlama anlarında kişisel düğmelerine basmaları konusunda uyarılmış olurlar)
 

müge anlı kimdir?

müge anlı mehmet uygur

serpil toka müge anlı

mehmet uygur müge anlı

mehmet uygur cesedi bulundu mu

EDANUR GÜRBÜZ
 

EDANUR gürbüz müge anlı

haydar sırça

murat demir müge anlı

 

nazmiye yayla
 

meral polat nerede

14 Mart 2019 Perşembe Reyting Sonuçları kim birinci oldu?


Dün yayınlanan diziler arasından 14 Mart 2019 Perşembe reyting sonuçları birincisi belli oldu. Çarpışma, Bizim Hikaye, Avlu, Bir Zamanlar Çukurova, Fatih Portakal ile FOX Ana Haber, Show Ana Haber, ATV Ana Haber, Müge Anlı ile Tatlı Sert ve birçok yapım ile ilgili reyting sonuçları burada yer alıyor. Binlerce kişinin merakla beklediği listeleri siz değerli okuyucularımız için derledik.

TİAK'ın aldığı kararla birlikte ayrıntılı liste vermek yasaklanmıştır.

İşte ekibimizin tahmini
Bir Zamanlar Çukurova
Survivor
Bizim Hikaye

Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.