Atlasjet bilet parası iadesi nasıl alınır? Atlasglobal telefon numarası

Atlasjet bilet parası iadesi nasıl alınır? Atlasglobal telefon numarası
Bugün son uçuşunu Bağdat'a gerçekleştiren Atlasglobal uçuşlarını durdurdu. Daha önce yaptığı açıklama ile bu konuda duyuruda bulunan şirketten bilet alan yolcular, ücretlerinin iadesini istiyor ve araştırmalarda bulunuyor. Atlasjet bilet parası iadesi nasıl alınır? Atlasglobal (Atlasjet) telefon numarası

26 Kasım'da uçuşlarını askıya alan Atlasglobal 21 Aralık 2019 tarihinde Antalya, Londra, Bağdat, Tel-Aviv, Tahran ve Amsterdam seferleriyle yeniden uçuşlara başlamıştı. Şirket, uçuşlarını durdurma kararı aldı. Ardından da tüm çalışanlarını Florya'daki genel müdülük binasına çağırdı. Bu gelişmenin ardından Atlasjet ile seyahat yapmayı planlayan yolcular ücret iadesi konusunda şirketle iletişime geçmek ve paralarını geri amak istiyor. Atlasjet bilet parası iadesi nasıl alınır? Atlasglobal (Atlasjet) telefon numarası haberimizde yer alıyor.
 


Atlasjet bilet parası iadesi nasıl alınır?

Türkiye'nin en ünlü hava yolu şirketlerinden Atlasglobal ile çağrı merkezi üzerinden iletişime geçebilirsiniz. 7/24 hizmet veren çağrı merkezi numarası +90 850 222 00 00'dır. Genel Müdürlük telefonu +90 212 663 20 00'dır. Adresi ise Şenlikköy Mah. Yeşilköy Cad. No:9/A Florya Bakırköy / İstanbul / Türkiye'dir. Fax ile ulaşmak isterseniz numara +90 212 663 27 51'dir. İrtibat sağladıktan sonra uçuş bilgilerinizi verip detayları öğrenebilirsiniz.


Atlasjet Yönetici Personel Listesi

Genel Müdür - Murat Eroğlu
Genel Müdür (Ukrayna) - Övünç Horasan
Uçuş Eğitim Başkanı - Muzaffer Ok
Yer İşletme Başkanı - Yüksel Atak
Muhasebe Başkanı - Figen Kaya
Finans Başkanı - Alaettin Küçükyurt
Uyumluluk İzleme ve Emniyet Başkanı - İbrahim Serdar Hoşgel
Bilgi Teknolojileri Başkanı - Erdem Boyacı
Entegre Operasyon Kontrol Merkezi Başkanı - Süleyman Sırrı İshakbeyoğlu
Teknik Başkanı - Ömer Tahir Özgen
Müşteri Deneyimi Başkanı - Demet Yarkın
 


Atlasjet e-posta (e-mail) adresleri

Müşteri İliş[email protected]
Kayıp ve Hasarlı [email protected]
[email protected]
Uçuş [email protected]
[email protected]
Interline Satış [email protected]
[email protected]
Kurumsal Seyahat Anlaşmaları[email protected]
Grup Rezervasyonları [email protected]

 

NE KADAR BİR İADE YAPILMALI?

Hava yolu ile Seyahat Eden Yolcuların Haklarına Dair Yönetmelik’e göre uçuştan iki hafta önce uçuş iptali yolcuya bildirilirse hava yolu şirketi bilet ücretinin tamamının satın alınmış olduğu fiyat üzerinden nakit olarak veya elektronik banka havalesi ile yolcuya iade ediyor.

Uçuşa iki haftadan kısa bir süre kalmışken uçuş iptal edilirse, yolcu bu süreçte bilgilendirilmiş olsa dahi, yolcuya iç hatlar için 100 euro, Dış hat uçuşlarında ise yolculara;

a) 1500 kilometre veya daha kısa tüm uçuşlar için 250 euronun Türk Lirası cinsinden karşılığı,
b) 1500 ile 3500 kilometre arası uçuşlar için 400 euronun Türk Lirası cinsinden karşılığı,
c) 3500 kilometreden daha uzun uçuşlar için 600 euronun Türk Lirası cinsinden karşılığı, tazminat ödemek zorunda.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.