Kağıthane Belediyesi damacana, bardak ve şişe su alımı yapacak

2024 YILI DAMACANA, BARDAK VE ŞİŞE SU ALIM İŞİ

KAĞITHANE BELEDİYESİ DESTEK HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ

2024 Yılı Damacana, Bardak Ve Şişe Su Alım İşi mal alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecek olup, teklifler sadece elektronik ortamda EKAP üzerinden alınacaktır. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İKN:2023/1359912
1-İdarenin
a) Adı:KAĞITHANE BELEDİYESİ DESTEK HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ
b) Adresi:Merkez Mh. Lalezar Sk.No:1 34406 KAĞITHANE/İSTANBUL
c) Telefon ve faks numarası:2123210953 - 2122942041
ç) İhale dokümanının görülebileceği ve e-imza kullanılarak indirilebileceği internet sayfası:https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu mal alımın

a) Adı:2024 Yılı Damacana, Bardak Ve Şişe Su Alım İşi
b) Niteliği, türü ve miktarı:Damacana İçme Suyu (19 lt.) : 8.750 adet 180 cc. Bardak Su (60'lı) : 12.000 adet 0,33 cc. Pet Su (12’li) : 2500 adet
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
c) Yapılacağı/teslim edileceği yer:Kağıthane Belediyesi Sadabat Hizmet Binası ve Diğer Ek Hizmet Binaları ile İlçe sınırları dahilindeki Mahalle Konakları ve Kültür Merkezleri
ç) Süresi/teslim tarihi:Sözleşme imzalanıp iş yeri teslimi yapıldıktan sonra işin süresi 180 takvim günüdür. Aylık hakedişler düzenlenecektir. Yüklenici, sözleşme konusu malları, sözleşmenin süresi içerisinde, nakliyesi kendisine ait olmak üzere, nakliye ve boşaltma için yeterli sayıda kişi ile düzgün ve sağlam bir şekilde, irsaliyesi ve faturası ile birlikte; Teknik Şartnameye uygun, her türlü malzeme ve imalat hatalarından arınmış ve hasarsız olarak, İdarenin bildireceği miktar ve terminlerde peyderpey belediye binası ve diğer sosyal tesislerde katlara çıkartılarak teslim edilecektir. İdare tarafından telefonla sipariş verildikten sonra sipariş konusu mallar, en geç 1 gün içerisinde teslim edilecektir. Sipariş miktarının az veya çok olması, siparişin geç teslim edilmesine gerekçe gösterilemez. Teslim sırasında uygun bulunmayan mallar, yenileriyle değiştirilmek üzere Yükleniciye iade edilecek ve bu malların kabul işlemi uygun mallar teslim edilinceye kadar yapılmayacaktır. . Mallar, orijinal ambalajında teslim edilecektir.
d) İşe başlama tarihi:Sözleşme imzalandığı gün işe başlanacaktır.


3-İhalenin

a) İhale (son teklif verme) tarih ve saati:25.12.2023 - 11:00
b) İhale komisyonunun toplantı yeri (e-tekliflerin açılacağı adres):Kağıthane Belediye Başkanlığı Encümen Toplantı Salonu


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeler ve yeterlik kriterleri ile fiyat dışı unsurlara ilişkin bilgileri e-teklifleri kapsamında beyan etmeleri gerekmektedir.
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgelerine ilişkin bilgiler:
1- İstekliler, imalatçı ise suyun adını belirtir kaynakta veya çıkış noktasında üretici firmaya ait T.C. Sağlık Bakanlığından verilen İşletme İzin Belgesi, imalatçı değilse imalatçı firma ile yapılan Yetkili Satıcılık veya Yetki Belgesi veya Bayilik Belgesi ile imalatçı firmaya ait teklif edilen suyun adını belirtir kaynakta veya çıkış noktasında üretici firmaya T.C. Sağlık Bakanlığından verilen İşletme İzin Belgesi,
2- İstekliler, imalatçı ise Sağlık Bakanlığı “Kaynak Suyu İşletme Ruhsatı” imalatçı değilse imalatçı firma ile yapılan Yetkili Satıcılık veya Yetki Belgesi veya Bayilik Belgesi ile imalatçı firmaya ait Sağlık Bakanlığı “Kaynak Suyu İşletme Ruhsatı”,
Yukarıdaki yer verilen belgelerden her biri istekliler tarafından yeterlik bilgileri tablosuna bilgileri girilerek beyan edilecektir.

4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren bilgiler;
4.1.2.1. Tüzel kişilerde; isteklilerin yönetimindeki görevliler ile ilgisine göre, ortaklar ve ortaklık oranlarına (halka arz edilen hisseler hariç)/üyelerine/kurucularına ilişkin bilgiler idarece EKAP’tan alınır.
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat bilgileri.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgelere ilişkin bilgiler:
a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgelere ilişkin bilgiler,
b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya belgelere ilişkin bilgiler,
c) Türkiye’de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerde belirtilen serbest bölge faliyet belgesine ilişkin bilgiler.
İsteklilerin yukarıda sayılan bilgilerden, kendi durumuna uygun bilgi veya bilgileri belirten isteklilerin yeterlik bilgileri tablosu uygun kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgelerdeki bilgiler ile tevsik edilir.
a) İstekli adına düzenlenen Sanayi Sicil Belgesi,
b) İsteklinin üyesi olduğu meslek odası tarafından istekli adına düzenlenen Kapasite Raporu,
c) İsteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından istekli adına düzenlenen İmalat Yeterlik Belgesi,
d) İsteklilerin adlarına veya ünvanlarına düzenlenmiş olan teklif ettiği mallara ilişkin yerli malı belgesi veya teknolojik ürün deneyim belgesi,
e) İsteklinin Gıda ve gıda ile temas eden madde ve malzemelerin üretimini düzenleyen mevzuat çerçevesinde istekli adına düzenlenmiş ve alım konusu mal veya malların faaliyet konusu olarak belirlendiği Gıda Sicil Belgesi (Sertifikası) ya da istekli adına ve teklif edilen ürüne ilişkin düzenlenen Gıda Üretim Sertifikası/Gıda Üretim İzin Belgesi,
f) İsteklinin alım konusu malı ürettiğine ilişkin olarak ilgili mevzuat uyarınca yetkili kurum veya kuruluşlarca düzenlenen ve aday veya isteklinin üretici veya imalatçı olduğunu gösteren belgeler.
İstekliler, imalatçı olduğunu gösteren yukarıdaki belgelerden en az birini yeterlik bilgileri tablosunda beyan etmek zorundadır.
Birden fazla belge beyan edilmesi halinde, istekliler tarafından her belge için ayrı satır açılacaktır.


5. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanı EKAP üzerinden bedelsiz olarak görülebilir. Ancak, ihaleye teklif verecek olanların, e-imza kullanarak EKAP üzerinden ihale dokümanını indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, EKAP üzerinden elektronik ortamda hazırlandıktan sonra, e-imza ile imzalanarak, teklife ilişkin e-anahtar ile birlikte ihale tarih ve saatine kadar EKAP üzerinden gönderilecektir.
9. İstekliler tekliflerini, her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde verilecektir. İhale sonucunda, üzerine ihale yapılan istekli ile birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
10. Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
11. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
12. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.
13. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (Altmış) takvim günüdür.
14.Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
15. Diğer hususlar:
Teklif fiyatı ihale komisyonu tarafından aşırı düşük olarak tespit edilen isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

#ilangovtr BASIN NO: ILN01941749