Sağlık Bilimleri Üniversitesi kampüs lisans yenileme alımı yapacak

MİCROSOFT KAMPÜS LİSANS YENİLEME ALIMI
BİLGİ İŞLEM DAİRE BAŞKANLIĞI YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI SAĞLIK BİLİMLERİ ÜNİVERSİTESİ

Microsoft Kampüs Lisans Yenileme Alımı mal alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecek olup, teklifler sadece elektronik ortamda EKAP üzerinden alınacaktır. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İKN:2023/1329989
1-İdarenina) Adı:BİLGİ İŞLEM DAİRE BAŞKANLIĞI YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI SAĞLIK BİLİMLERİ ÜNİVERSİTESİ
b) Adresi:Mekteb-i Tıbbiye-i Şahane Külliyesi BİDB Selimiye Mah. Tıbbiye Cad. 38 34668 Selimiye ÜSKÜDAR/İSTANBUL
c) Telefon ve faks numarası:02167778777 - 02164189620
ç) İhale dokümanının görülebileceği ve e-imza kullanılarak indirilebileceği internet sayfası: https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İhale konusu mal alımın
a) Adı:Microsoft Kampüs Lisans Yenileme Alımı b) Niteliği, türü ve miktarı:Microsoft 365 A3 for faculty 300 adet, Desktop Education ALng LSA OLV E 1Y Academic Ent 125 Adet, SQLSvrEntCore ALNG LicSAPk OLV 2Lic E 1Y Acdmc AP CoreLic 4 Adet, WinSvrDCCore ALNG LicSAPk OLV 16Lic E 1Y Acdmc AP CoreLic 8 Adet, AzureSubsSvcOpnFclty ShrdSvr ALNG SubsVL OLV E 1Mth Acdmc AP 12 Adet, VSEntwMSDN ALNG LicSAPk OLV E 1Y Acdmc 8 Adet Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
c) Yapılacağı/teslim edileceği yer:Sağlık Bilimleri Üniversitesi Bilgi İşlem Daire Başkanlığı Mekteb-i Tıbbiyye-i Şahane Külliyesi Selimiye Mah. Tıbbiye Caddesi No:38 Üsküdar-İSTANBUL
ç) Süresi/teslim tarihi:Sağlık Bilimleri Üniversitesi Bilgi İşlem Daire Başkanlığı Yüklenici malı bir defada teslim edecektir. Yüklenici Teknik şartnamenin 3.6 maddesinde belirtilen Microsoft 365 A3 for Students user Benefit– 12.000 Adet ve M365 AppsForEnterpriseOpen Students Benefit – 5,000 Adet lisansları ücretsiz olarak siparişle birlikte geçecektir. Teslim edilen mal 4734 Sayılı Kamu İhale Kanunu'na göre yapılan ihalelere ilişkin Mal Alımları Denetim, Muayene ve Kabul İşlemlerine Dair Yönetmelik hükümlerine uygun olarak sözleşmesinin taraflarca imzalanmasına müteakip 10 (on) takvim günü içerisinde çalışır durumda teslim edilecektir. Lisanslar yüklenici tarafından idareye teslim edilmedikçe muayene ve kabul işlemleri yapılamaz. Teslim edilen lisanslar 01.01.2024 tarihinde aktif edilecek 31.12.2024 tarihine kadar geçerli olacaktır. Üyelik Anlaşması kapsamında alımı planlanan ürünler teknik şartnamenin 4.1 maddesi gereğince CSP ve OVS-ES anlaşma modeli olarak teslim edilecektir. Farklı bir anlaşma modeli ve farklı ürün kodu ile yapılan teslimatlar kabul edilecektir.
d) İşe başlama tarihi: Sözleşme imzalanmasına müteakip işe başlanacaktır
3-İhalenin a) İhale (son teklif verme) tarih ve saati:12.12.2023 - 11:00
b) İhale komisyonunun toplantı yeri (e-tekliflerin açılacağı adres):Sağlık Bilimleri Üniversitesi Bilgi İşlem Daire Başkanlığı Mekteb-i Tıbbiyye-i Şahane Külliyesi Selimiye Mah. Tıbbiye Caddesi No:38 Üsküdar-İSTANBUL
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeler ve yeterlik kriterleri ile fiyat dışı unsurlara ilişkin bilgileri e-teklifleri kapsamında beyan etmeleri gerekmektedir.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren bilgiler;
4.1.2.1.Tüzel kişilerde; isteklilerin yönetimindeki görevliler ile ilgisine göre, ortaklar ve ortaklık oranlarına (halka arz edilen hisseler hariç)/üyelerine/kurucularına ilişkin bilgiler idarece EKAP’tan alınır.
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat bilgileri.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:
Bir yıl boyunca tüm yazılımların yeni çıkan sürümlerini ücretsiz verecektir.
4.3.2.
4.3.2.1. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:
İlgili ticaret odalarına kayıtlı olduğunu gösteren belgeler
5. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecek olup yerli malı teklif eden yerli istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.
7. İhale dokümanı EKAP üzerinden bedelsiz olarak görülebilir. Ancak, ihaleye teklif verecek olanların, e-imza kullanarak EKAP üzerinden ihale dokümanını indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, EKAP üzerinden elektronik ortamda hazırlandıktan sonra, e-imza ile imzalanarak, teklife ilişkin e-anahtar ile birlikte ihale tarih ve saatine kadar EKAP üzerinden gönderilecektir.
9. İstekliler tekliflerini, her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde verilecektir. İhale sonucunda, üzerine ihale yapılan istekli ile birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
10. Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
11. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
12. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.
13. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (YüzYirmi) takvim günüdür.
14.Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
15. Diğer hususlar:
Teklif fiyatı ihale komisyonu tarafından aşırı düşük olarak tespit edilen isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

#ilangovtr BASIN NO: ILN01937414