İSKİ sırasına mobil çözüm

İSKİ sırasına mobil çözüm
İstanbul Büyükşehir Belediyesi İştiraki Mobil İSKİ Uygulaması ile İstanbulluların hizmetine sunuldu.

Artık vatandaşlar veznede sıra beklemek yerine tek tuşla mobil ekiplerine ulaşıp işlerini halledebilecek ve birçok işlem yapabilecek. Vatandaşlar bu uygulama ile Yeni su aboneliği, isim değişikliği, sözleşme iptali gibi birçok hizmetten faydalanabilecek. İSKİ Mobil Uygulama hizmetinde vatandaşlar E-devlet kapısından, web sitesinden, Mobil İSKİ ve ALO 185 hattından da giriş sağlayabilecek. Mobil Uygulama dahilinde 36 araç İstanbulluların hizmetinde olacak.

Abonelik ile alakalı değil
İSKİ’nin mobil hizmet anlayışının başlangıcını gerçekleştirdiğini kaydeden İBB Genel Sekreteri Hayir Baraçlı, programda yaptığı konuşmada, "Tüm şube müdürlüklerimizde ve 36 araçla bu hizmet gerçekleştirilecek. Dijital dönüşümün de bir başlangıcı sayılır. Bu projenin hızlanması bizim için de önemli. İstanbul şehir açısından baktığımızda hem Tuzla’dan Silivri’ye kadar birçok hizmet alanımız var. Bu sadece su ile abonelik ile alakalı değil. Her noktada hizmet çalışmamız devam ediyor. Yerinde hizmet anlayışı ile vatandaşların ihtiyacını karşılayabilmek ve açığa çıkmamış ihtiyaçları karşılayabilecek duruma gelebilir miyiz, onunla ilgili çalışmalarımız devam ediyor. Bunları yaparken yatırımlarımız da devam ediyor. 23,6 milyarlık bir yatırım bütçesi ile önümüzdeki yıl büyük projelere de imza atacağız. Mobil İSKİ uygulaması ile de vatandaşımızın hayatını kolaylaştırıyoruz. Bu gibi çalışmalarımızın devamı gelecek" bilgisini verdi. 

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.