Dünyaca ünlü markalar Twitter'da tek kelimelik akım başlattı

Dünyaca ünlü markalar Twitter'da tek kelimelik akım başlattı
Dünyaca ünlü markalar Twitter'da tek kelimelik tweet atma akımına dahil oldu

CNN International'ın hesabından yapılan 'breaking news' (son dakika) ifadelerinin yer aldığı paylaşımın ardından başlayan akıma Microsoft, NASA, Starbucks gibi markalar da katıldı.

CNN'in paylaşımının ardından Microsoft'un hesabından 'technology' ifadesi kullanılarak paylaşım yapılırken, NASA ise akıma 'universe' (evren) kelimesiyle katıldı.

One Word Challenge olarak isimlendirilen akımla birlikte birçok hesaptan tek kelimelik binlerce tweet paylaşıldı.


 

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.