Bir haftada 6496 çağrı

Bir haftada 6496 çağrı
Beylikdüzü Belediyesi, Koronavirüs Pandemisi nedeniyle artan çağrılara daha hızlı yanıt verebilmek için Çözüm Hattı ekibini genişletti. Çözüm hattı son bir haftada 6 bin 496 çağrı aldı

Koronavirüs Pandemisi sürecinde artan çağrı yoğunluğunu karşılamak için çalışan sayısını arttıran Beylikdüzü Belediyesi, Çözüm Hattıyla vatandaşlardan gelen taleplere cevap vermeye ve vatandaşların sorunlarına çözüm bulmaya devam ediyor. Hafta içi ve hafta sonu 08.00-24.00 saatleri arasında vatandaşların çağrılarına yanıt veren çözüm hattına son bir haftada Covid19 ile ilgili 6 bin 421, belediyenin rutin hizmetleriyle ilgili olarak ise 75 olmak üzere toplam 6 bin 496 telefon geldi. Günlük alışveriş, sağlık, gıda ve erzak yardımı, 65 yaş ve üstü vatandaşların talepleri, psikolojik danışmanlık, bilgi edinme, denetleme, kütüphane hizmetleri, anlık ihbar ve bildirimler, sokakların yıkanması gibi konularda gelen talepleri inceleyen çözüm hattı çalışanları, belediye ile ilgili talepleri, ilgili müdürlüklere ileterek çözüme kavuştururken belediye dışı kurumların hizmet alanına giren konuları ise ilgili kurumlara yönlendirdi.

Çalışmaya devam edeceğiz
Koronavirüs salgını sürecinde vatandaşlardan gelen taleplere, 444 09 39 numaralı çözüm hattı üzerinden cevap verildiğini belirten Beylikdüzü Belediyesi Çözüm Hattı Birim Sorumlusu Tülin Aktürk, “Ülke çapında olağanüstü günler yaşadığımız bu zor süreçte, biz de Beylikdüzü Belediyesi Çözüm Hattı çalışanları olarak vatandaşlarımızdan gelen aramaları titizlikle cevaplandırmaya ve sorunların çözümü için özveriyle çalışmaya devam edeceğiz" şeklinde konuştu.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.