Arama oranı  yüzde 24 arttı

Arama oranı  yüzde 24 arttı
Sepaş Enerji çağrı merkezinin aranma oranının 2020 yılında yüzde 24 artış kaydettiği açıklandı. Buna göre yıl boyunca çağrı merkezine yapılan arama sayısı 670 bin olarak kayıtlara geçti

Koronavirüs pandemisiyle topyekûn mücadele kapsamında evlerde geçirilen 2020’de uzaktan hizmet modellerinin kullanımı arttı. Tüketicilerin hızlı ve güvenli biçimde ihtiyaç duydukları işlemleri gerçekleştirebilmeleri için çağrı merkezlerine başvuruldu. Sepaş Enerji’nin açıkladığı rakamlar, geçtiğimiz yıl çağrı merkezi kullanım oranlarının yükseldiğini ortaya koydu.

Hedeflerine ulaşıldı

Konutlardan, ticarethane ve sanayi kuruluşlarına kadar Türkiye genelinde 4 milyon kişiye elektrik hizmeti sağlayan Sepaş Enerji, 2020’ye ait çağrı merkezi istatistiklerini duyurdu. Buna göre yıl boyunca çağrı merkezine yapılan arama sayısı 670 bin olarak kayıtlara geçti. Pandeminin etkisiyle çağrı sayısında önceki yıla göre yüzde 24’lük bir artış olmasına rağmen şikayetlerin ilk iletişimde çözüme ulaşma oranında yüzde 93’lük başarı kaydedildi. Görevli tedarik ve dağıtım şirketlerinin hizmet standardını ölçen ‘Çağrı Merkezleri Hizmet Kalitesi Standartlarına İlişkin Usul ve Esasları’na göre belirlenen hedefler üst seviyede yakalanarak bir performans sergilendi.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.