13 Ocak 2019 Pazar Reyting Sonuçları | Çalgı Çengi İkimiz ve FOX Ana Haber

Yeni yıl olması ve sezon arası sebebiyle bu hafta da reyting açısından sönük geçmeye devam ediyor. Çünkü diziler yeni bölümleriyle yayınlanmıyor ve bu da izleyicilerin sonuçları öğrenme konusundaki hevesini kırıyor. Ancak kanallar elbette boş durmuyor ve dizilerin yerlerine çok önemli filmleri seyirciyle buluşturuyorlar. Bugün de yine birbirinden iddialı yapımların, programların ve yarışmaların yer aldığı bir liste çıkıyor önümüze. Bakalım en çok hangisi izlenmiş ve birinci olmuş.

Dün duygusal, komedi ve aksiyon dallarında birçok film televizyon ekranlarına taşındı. Aralarından hangisinin birinci olduğu yönünde çeşitli fikirler ve tartışmalar yapılıyor. Ayrıca FOX Ana Haber'in sıyrılacağı ile ilgili yorumları var. Düne dair tüm detayların işlendiği ve 13 Ocak Pazar reyting sonuçları ile de farklı bir tabloya bürünen sıralama haberimizde.

Dün televizyon kanallarında ne yayınlandı?
Show TV
: Takiptekiler
Star TV: Türk Malı
Kanal D: Hayalet Tetikçi
ATV: Bang Bang (Bollywood)
FOX: Çalgı Çengi İkimiz
TRT 1: Elimi Bırakma

müge anlı emine irem mutlu


palu ailesi gözaltı

müge anlı meryem tahnal para için mi öldürüldü

kemikler meryem ve melike tahnala mı ait

tuncer ustael kimdir müge anlı

havva palu tuncer ustael müge anlı

havva palu babasının evine girmek istemedi

meryem tahnal havva palu atv müge anlı tuncer ustael

meryem tahnal
 

meryem tahnal müge anlı

yemekteyiz dimitra içyüz kimdir

yemekteyiz gökçe güler kimdir

yemekteyiz iclal aslan kimdir

yemekteyiz yılmaz kardaş kimdir

hasan mert tüysüz kimdir

1- İzleyici Ölçümü nedir ?
İzleyici Ölçümünün İngilizce karşılığı Audience Measurement olup, izlenme oranı, izlenme payı ve benzer verilerin sağlanması amacıyla yapılan ölçümlerin tümüdür.

2- İzlenme Oranı, İzlenme Payı nedir ?
İzleyici Oranı (reyting) ortalama izlenme oranıdır. Bir program diliminde veya zaman diliminde her dakikaya düşen ortalama izleyici yüzdesini gösterir. İzlenme Payı, bir kanalın belli bir zaman diliminde toplam izleyiciden almış olduğu payı gösterir.

3- Türkiye'deki televizyonlar için izlenme oranları (reyting) ölçümleri nasıl yapılmaktadır?
Türkiye’de reyting ölçümü, Avrupa’da bir çok ülkede bu türden veriler üreten AGB Nielsen tarafından 1989 yılında başlatılmıştır. Günümüzde ise reyting ölçümlerini TNS gerçekleştiriyor..

1 Ocak 2005 tarihinden itibaren izleme ölçümleri, 21 il merkezinde ve bu il merkezlerinin 20.000 nüfus üstü kent-ilçelerinde olmak üzere Türkiyede 2201 hanede yapılmaktadır. Firmadan alınan bilgilerde söz konusu hane sayısının bu bölgelerdeki 5 yaş üzeri 38.935.633 kişiyi temsil ettiği belirtilmektedir.

4- A/B ve TOTAL ne demek?
Ölçüm yapılan dört tane grup var. A/B, C1, C2, D/E. Bu grupları oluştururken hane reisinin eğitim ve mesleğine bakılıyor. Eğitim düzeyi yüksek olan insanlar A/B dediğimiz grubu oluşturuyor. C ve D/E grubu ise daha alt geliri temsil eden insanlar. Total ise bütün bu grupların toplamı demek.

REYTING (TOPLAM İZLEME ORANI) % : Belirli bir zaman diliminin dakikası başına düşen ortalama izleyici oranı. Toplam türk televizyon seyircisinin izleme oranı %.

SHARE (İZLENME PAYI) % : Bir kanalın ve programın belirli bir zaman diliminde toplam televizyon izlemeden aldığı pay.

4- Reyting ölçüm sisteminin çalışma şekli?
TNS ölçümün yapılacağı illerde bir araştırma yaparak orada yaşayanların bölgede yaşayan insanların demografik özellikleri ve sosyo-ekonomik statüleri hakkında ayrıntılı bilgi toplar. ardından söz konusu bölgenin yapısını temsil etme yeteneğine sahip ailelerden oluşan bir izleyici paneli oluşturulur. reyting ölçümü yapılması için seçilecek ailelerin bulunduğu şehirlerin 5 yaşın üzerinde olup kentli nüfusa sahip olması gözetilir. (yaklaşık 41 milyon kişilik bir nüfusa karşılık gelir).şu anda yapılan reyting ölçümleri 2201 evde, 2801 rating aleti takılarak yapılmaktadır. ( o evdeki tüm televizyonlara bu aletten takılır) peoplemeter adı verilen bu reyting aletinin özel bir kumandası vardır. bu kumandayla o anda televizyon seyretmekte olan kişi sayısı ve bunların kim olduğu da gözlemlenebilir. (evdeki her aile bireyine bir numara tahsis edilmiştir. örneğin 1 numaralı düğme babanın, 2 numaralı düğme annenin, 3 ve 4 numaralı düğme çocukların gibi. aile bireyleri, televizyon izlemeye başladıkları anda ve izlemeyi bıraktıkları anda kumanda cihazında kendilerine ait düğmeye basarlar. ayrıca 9 dakikada bir “aynı kişiler mi?” sorusu görülür. böylece aile bireyleri izlemeyi bitirme ve başlama anlarında kişisel düğmelerine basmaları konusunda uyarılmış olurlar)



soner pekdemir fotoğrafları

yemekteyiz gülüzar ayan

Yemekteyiz 24 Aralık Pazartesi yarışmacısı kim? Merve Çakır

yemekteyiz merve çakır kimdir

Yemekteyiz 25 Aralık Salı yarışmacısı kim? Gülüzar Ayan

yemekteyiz gülüzar ayan kimdir

Yemekteyiz 26 Aralık Çarşamba yarışmacısı kim? Abdülkadir Şereflioğlu

yemekteyiz abülkadir şereflioğlu kimdir

Yemekteyiz 27 Aralık Perşembe yarışmacısı kim? Fatma Kaplan

yemekteyiz fatma kaplan kimdir

Yemekteyiz 28 Aralık Cuma yarışmacısı kim? Soner Pakdemir - Hatice Beyza Bulut

hatice beyza bulut kimdir

yemekteyiz soner pakdemir kimdir

müge anlı kimdir?

müge anlı mehmet uygur

serpil toka müge anlı

mehmet uygur müge anlı

mehmet uygur cesedi bulundu mu

EDANUR GÜRBÜZ
 

EDANUR gürbüz müge anlı

haydar sırça

murat demir müge anlı

 

nazmiye yayla
 

meral polat nerede
 

13 Ocak 2019 Pazar Reyting Sonuçları kim birinci oldu?


Dün yayınlanan diziler arasından 11 Ocak 2019 Cuma reyting sonuçları birincisi belli oldu. Mucize, Cehennem Melekleri 2, Çocuklar Duymasın (Yılbaşı Özel), Kim Milyoner Olmak İster (Özel), Yaparsın Aşkım, Ege'nin Hamsisi, Osman Pazarlamave birçok yapım ile ilgili reyting sonuçları burada yer alıyor. Binlerce kişinin merakla beklediği listeleri siz değerli okuyucularımız için derledik.

TİAK'ın aldığı kararla birlikte ayrıntılı liste vermek yasaklanmıştır.

İşte ekibimizin tahmini
Çalgı Çengi
FOX Ana Haber
Bang Bang

Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.